Prutten attackerar, på riktigt!

Har varit så trött hela dagen alltså, det blev ju inte tidigt igår om jag säger så.
Men jag var faktiskt hurtig o tog en lång vända med hunden. Sen har jag tvättat och städat också.


Haha.. måste bara berätta lite om gårdagen.. Jag och L blev dumpade av den tredje tjejen rätt tidigt, så vi fick ju styra upp själva, hehe..
Men det gick ju minst lika bra!
Jag skulle gå till baren och beställa till mig och L, så står det en kille där och väntar.. Han vill såklart slå vad om vem som får drickan först.
Jag bangade ju knappst
. 500 spänn, sa vi.. Jag vann såklart, men det slutade med att han stod för alkoholen. Inte så illa det heller.
Vi satte oss med den här killen och hans kompisar.
Sen från ingenstans blir vi attackerade av världens stank!
Det luktade äggmök. Jag har aldrig i heela mitt liv känt sån jävla stank.
Jag och L satt på varsin sida om han som bjöd på drinks.
Tror att han var lite dålig i magen!
Han nekade såklart och blamade oss tjejer.
Det gick inte ens att sitta kvar där, så vi gled över till bordet brevid.
Hahaha kändes ju lite taskigt. Men allvarligt, det luktade..
Ah, kan inte ens förklara. USCH! Pass på pruttar!


Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon. måste plugga då det inte blev något av det idag.
Pusssss & kraaam

mäz
maaaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0