Var är världen på väg..?

Nu sprids Rihannas nakenbilder på internet.. Stackars tjej alltså!
Frågan är ju om det är det älskade exet Chris Brown som postat iväg bilderna..?
Chris nekar i alla fall. Men vad ska man ta hans ord för..
Om det nu ens är Rihanna.. Tänker inte lägga upp bilderna här, eller någon annanstans för den delen,
men om ni gärna vill se dem klicka här
Vad tror ni?
Det har tydligen läckt ut bilder på Cassie också.. haha..


Okej, Victoria Beckham ser bra ut.. men kolla skorna!
Riktigt fula enligt mig.. Kanske att de hade passat på Spice Girls-tiden (innan återföreningen)..
Men kom igen, hon är ju för fan designer!






























Nu ska jag försöka mecka ihop ett tal tills nationella på torsdag. Är inte taggad nånstans.
Har matte B prov på torsdag as well. Och jag är helt lost. Förstår ingenting.
Frågade om hjälp på varenda tal på dagens lektion. Det är ju skämigt för fan!

Anledningen till att jag inte skrivit så mkt på sistone är att jag haft så mycket att göra. Har helt enkelt inte haft tid.
Kan informera alla mina vänner om jag gjort om i mitt rum. Och min brors gamla rum är under ombygnad. Haha!

Och nu till talet. Önska mig lycka till och håll tummarna, snälla.


Peace
speechawiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0