"Dina tänder tar upp hela bilden"


Jag och Jenny träffades down town och tog en fika på Kafé Station. Jag borde få typ 50% där eller nåt. Jag är ju stammis ehh :) Way länge sen vi gjorde nåt, så det var jättetrevligt!
















Julle-bullen följde också med!
Och när hon gick hem kom Helene. Det lät som att Helene hatar Julia, så är det inte. Dom har aldrig ens träffats tror jag..
Iallafall, vi satt i parken och pratade flera timmar typ, iallafall jag och Jenny.. haha!  Var värsta vädret o allt.. Härliiiiigt





























Helene fick skjuts hem, och Jenny tog bussen. Själv mötte jag Anna. Vi gick till skolan vid sex-halv sju, Thoren försökte locka elever med Måns Möller, heter han ens så?
Haha, skit samma. Han var jävligt rolig iallafall! Han valde ut en liten kille i publiken att driva med lite då o då, i stort sett genom hela uppträdandet. Han var från sri lanka tror jag, och Måns passade självklart på att lägga på en fet brytning när han skulle imitera honom. Riktigt kul!
Ni ska se Måns tänder! Inte att leka med alltså! hahaha Och att jag aldrig kan hålla käften, när jag tog den här bilden sa jag rakt ut; "Fan man ser ju ingenting, dina tänder tar ju upp hela bilden". Och han svarade "Ja, sånt är livet", eller nåt sånt.





Lägger upp lite valborgs-bilder sen, måste bara vänta på att Sanne ska skicka!
Nu ska jag fortsätta göra nån nytta i detta house..

mpeayz
awieee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0