050509

Ska bara slänga in ett snabbt inlägg nu...
Dagen har varit lite dryg. Är sjukt skoltrött och vill bara ha sommarlov nu!
Börja jobba och tjäna lite pengar, det skulle sitta fiiint. Slipper man handla på rea hela tiden! hahaha

Var på modevisning idag. Om jag fattade rätt så var det några tjejer från skolan som hade haft det som ett projektarbete under året.
Det var kläder från bland annat Bikbok, JC, D&D.
En annan tjej från skolan hade designat en egen kollektion. Fanns ett par grejer som var skitsnygga!
Hon hade en vrålsnygg kappa och en väst som jag fastnade för! ouff.. Ska nog fråga om hon vill sälja den!
Snygga Halima var modell och hon gjorde det jäkligt bra till skillnad från de flesta andra. Modeller alltså..

Älskar mina paint-skills haha.. Köpte denna kappa idag. Vad tycks?































Har pratat med "lill-anna" idag. känns skönt att prata med sin bästa vän. Även fast det är som det är.
=Inte så bra som det vanligtvis brukar vara mellan oss.

Med det sagt så säger jag hej till duschen & sängen, och hejdå till er nördiga läsare! hihihihi

Peace
svettawieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0