What's your löjligaste bilresa?

Igår spelade jag bingolotto, det fanns hur många fina vinster som helst.
däribland cyklar för x antal 1000 kr. Jag hoppades på cyklarna som fan, men det blev såklart ingen vinst!
Har önskat flera dagar att jag hade en jävla cykel. Så loggar jag in på monkeymountain, vilket faktiskt hör till ovanligheten.
Så ser jag detta What's your löjligaste bilresa?
Mer än hälften av alla bilresor i Umeyo är mindre än 5 km. Och det är ju ingenting!
Att ta bilen den lilla biten är dåligt för miljön, plånboken och hälsan för den delen!
Så befinn er på Rådhustorget den 16 maj och tävla om en av hundra cyklar.
Det ska då jag göra!


Idag har min storebror P flyttat hemifrån! Till ett stooort hus i Holmsund.
Brorsan och hans kompis hyr huset av kompisens syster.
Ska snart åka dit o kolla, P ska hämta mig om ett tag

Peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0