Älskling, kolla vad din mage har blivit stor.. Du är inte gravid, va?

Jag måste shoppa.. Har blivit för fet för alla mina jeans.. Tack Johan för det! Lät som han gjort mig på smällen, så är det inte. Bekvämlighetston. Här kommer en intervju med min pojkvän Johan.

Hur känns det att du fått din flickvän att tröstäta i tio månder?

Bra, fast det är rätt tungt ansvar, hehe..
Vad gör du helst en ledig dag?
Spelar biljard. Promenerar med hunden, med mp3n inpluggad i öronen. Eller supa
Biljard med vem?
Mia, eller någon släkting till henne.
Supa? Vad menar du med det?
Lite alkohol i rask takt tills skiten går bananas
Haha, okej. Var och med vem super du helst? Är du en partyprisse eller köksfestare?
Jag är både och. Jag partyprissar i köken, helst ensam
Beskriv dig själv som person
Som Sex and the city 3. Som en film alltså, om den skulle finnas. Och jag är en tobleronefantast.
När Johan fått fundera på frågan på riktigt svarar han bestämt "jag är som ett latinsk ordspråk på en vägg"
Har du någon ovanlig ovana?
Peta kusar på roliga ställen, typ i en tants hår
Vad drömmer du om?
Att bli rik. Eller att få jama med Iron Maiden.. Nej, Hammerfall!

Härmed avslutas intervjun med några kloka, och välvalda ord
"Älskling, kolla vad din mage har blivit stor.. Du är inte gravid, va? Alltså kolla själv.."

Kommentarer
Postat av: hemligt men inte johan

Tycker det låter som en smart kille du har, fast han skojja nog om lite saker! + lovar han tycker du har sexig mage!

2010-09-08 @ 15:46:46
URL: http://har ej
Postat av: sanne

hahahahahhahahah :D

2010-09-08 @ 17:33:22
URL: http://sannebannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0