Facebook

Vilken smart grej, va? Facebook. Facebook har många olika sidor. Nu menar jag inte olika sidor som i länkar typ, utan egenskaper. Något väldigt fantastiskt är att olika människor kan välja att, med varandra, starta en hel konversation.. I DITT FOTOALBUM!

Well, bild-konverserare, listen up! I got news for you

1. Telefon (modern grej, uppfanns typ 1860)
2. MSN, det populära kommunikationssättet (lanserades typ 2006, så förstår att ni lätt missat denna nymodernighet)

Vid mer information om kommunikationssätt kontakta mig via mejl, (elektronisk post). Eftersom att ni hittat till facebook, borde ni ha en mejl/e-post.

Lol! Närå, jag älskar facebook och allt denna hemsida kan erbjuda. Så snälla, fortsätt ha konversationer i mitt fotoalbum. Finns inget som intresserar mig mer än att läsa om vad just du har gjort i sommar.
.HAR DU:
Ett förhållande: Nope.
En bästa vän: Ja, men inte bara en.
Haft ett seriöst förhållande: nej faktiskt inte
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej inte det heller
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, deet är ytligt
Fått ditt hjärta krossat: jajjemen..
Skrikit åt en lärare: Om jag har
Kysst någon och sedan ångrat dig: för många
Ljugit för dina föräldrar om var du är: konstant när jag gick i högstadiet ahha
Några smycken som kostat över 1000 kr?: nej använder säällan smycken

DAGENS:
Klädsel: mjukisbraxor och en lila tröjja
Frisyr: utsläppt och halv lockigt
Låt: Kevin rudolf - Must be dreamin
Vill ha: inget, ett jobb kanske haha
Sjuka: inget frisk som en nör kärna, typ
Drog: vatten
Saknad: En speciell
Köp: ingenting
Godis: negerbollar
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: OH FYY FAN


SISTA:
Personen som sms:ade: Patrik
Personen som du kramade: Sara
Personen som ringde dig: papii
Personen som du ringde: Mish
Bilfärd: till gymmet och hem
Filmen du såg: tandfeén


SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Jorå det skulle jag nog
Våga hoppa bungyjump: skulle fega som fan och till slut göra det tror jag
Dejta någon med mycket tatueringar: Absolut tatoos are SEXY!!
Kalla dig själv lycklig: ja det skulle jag kunna göra, till viss del iaf
Hellre ta bilden än vara med på den: är hellre med på bilden
Kunna gråta över en kille: har redan gjort det men bara 1 gång
Kunna gråta över en tjej: ja en vän eller min syster, om något skulle hända dom
Ljuga för någon: en vit lögn har alla dragit
Kunna springa 50mil: haha nee verkligen inte

VAD:

Gör du just nu: sitter i sängen och lyssnar på musik
Ska du göra imorgon: inga planer, kanske gymmet
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Nu lägger jag mig ner och dör, haha ne men typ olika beroende på vad det är
Har du med dig in på bion: vindruvor och kolsyrat vatten
Är det för färg på dina byxor: gråa
Är det för väder hos dig just nu: kallt
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa en lägenhet och Skooor i massor

BLANDAT:
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20 jordsnurr
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: kommer inte ihåg, därför är det kung att berätta hemlisar för mig
Använder du huvtröjor: ja när jag myser eller fryser, oh rimm!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Fler tatueringar!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Killar, eftersom jag är rätt grabbig i mitt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0