Okej, här kommer det sms som jag skickade ...

Okej, här kommer det sms som jag skickade Johan igår; Utanför sovrumsfänstret hade en skalbagge fastnat i ett spindelnät, o en spindel typ försökte döda o äta den. Dom slogs! Då hjälpte jag baggen genom att hämta skohornet i skrämma bort spindeln. Sedan kletade nätet fast på skohornet o jag lyfte in den stackars baggen. Han hade världens panik. Tänk att han var nära döden!! Det lilla krypet var täckt med kladdigt nät över halva kroppen. När han lyckats få ihop nästan allt nät till en boll, fast satt fast m några ben, hämtade jag en pincett o penna o tog bort nätet! Baggen flög ner på golvet, nästintill omöjlig att få tag på, men till slut så! Tog ut honom igen. Det är min glada känsla. Men kan inte låta bli att tycka så otroligt synd om stackars spindeln som går hungrig.. Hoppas den hittar något att äta utan att jag behöver se det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0