Arjeplog!

Efter att ha svettats (har seriöst bytt tröja två gånger) mig igenom Insidious är jag nu redo att visa er lite bilder!
Sett otroligt många renar! Även hare, vilsen hund, olika stora fåglar, fiskar och rådjur. Kossor, hästar och kattar också. Och väldigt fin natur, såklart!

Haft fint väder hela helgen, även om himlen ser mörk ut!

Finkillen som kom på den goda idén att fara o fiska!

Stannade efter vägkanten för att testa fiskelyckan

Jag fick napp och började storgråta.. Stackars firre :(

Johan på sp(r)ång

Johan filéade upp firren jag fick, sedan grillade vi den över elden. Mums!

Efter en väldigt aktiv dag var det skönt att komma till hotellet o få sova!


Sola och fiska i värmen är helt okej!


TADAA!

Det var min helg, berätta gärna vad ni hittat på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0