Utkast: Jun. 30, 2012

Skaffade mig ett par nya löparskor igår. Tänkte att det kunde motivera mig lite till att börja träna mer regelbundet (över huvudtaget)... Vilket det också gjorde! Men efter en mil och jag insåg att det var ytterligare 6 km "hem" gav jag upp och ringde min hjälte efter skjuts. Känner mig ändå rätt nöjd över den milen! Med tanke på att jag inte tränat på några månader. Ska ska försöka göra en liten bildbomb ikväll eller imorgon så ska ni få se på grejor :)
Jag har liksom ingen lust att spendera flera timmar om dagen vid datorn på semestern. Annars är det när man bara är hemma.. Jaja, vi hörs! Och en STOR KRAM till min fina systerson Viktor som jag saknar så mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0