Doftminnen

God morgon kära vänner! Verkar som att de flesta av er inte hunnit vakna ännu :)
Hoppas ni hade trevligt inatt alla partypinglor, jag somnade lite sent pga grannens fest. Men man vill ju inte vara en party pooper i onödan.. Somnade nog ändå vid 00-01 och känner mig utvilad idag så nemas problemas
Sussade i en Johantisha, luktar så gott! hihi

Jag är en riktig doftare. Älskar doften hos mormor, tänker på doften på Holmön där jag spenderade somrarna som barn, även i Norrbotten där jag har mina släktingar. Och när jag åker till dessa ställen och känner lukterna får jag massa trevliga minnen från barndomen. Många säger ju att "luktminnet" försvinner när man blir vuxen. Men tror att jag kommer komma ihåg och känna igen dofterna tills jag är 100. Minst. Nu måste jag sticka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0