The Costume Institute's "Model As Muse" Gala

Model as a muse, på The metropolitan museum of Art i New York är en utställning, vars koncept är modeller som ikoner, både utseendemässigt och modemässigt. Den startades 6 maj och pågår till 9 augusti.

Anne Hathaway nu i en Marc Jacobs

Anne Hathaway i En prinsessas dagbok. Ser inte ens ut som samma person!


Vad är det med Victoria Beckham och skor?! Skorna är från Louis Vuitton.

Renee Zellweger sjukt mager i en Carolina Herrera. Jag tycker att hon är finare med lite hull! haha

Blake Lively i en Versace, Leighton Meester i Louis Vuitton, och heta Ed Westwick i Dior Homme.

Ser jag 'miss Serena' nångång ska jag typ hugga av hennes ben. haha
LV-outfiten var hur nice som helst!
..Och Ed Westwick, vad mer behöver man säga? ouuufff

Kanyes rakade brulla Amber, och han i LV... Surprise!

Han ska vara på Roskilde i år, jag vill åka sjukt mkt, men jag lär ju jobba.. Lil Wayne ska också vara där.
pics från style.com


Nu ska jag lägga mig och sova, är galet trött.. vi hörs imöra puddingar!

pz
maoww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0