Snart sommarlov!

Dagen började med svenska spel-utbildning på Scandic Hotell syd. Från nio till fyra ungefär. Sedan skulle jag och en tjej ta bussen tillsammans till stan, och när vi väntat på bussen hur länge som helst kommer hon på att hon glömt nycklarna på hotellet. Så då gick vi tillbaka och hämta dom i hopp om att vi skulle hinna tillbaka till bussen. Den kom nät vi hade gått typ 10 meter.


Så vi gick ner på stan. Jag mötte baby-Anna och Jenny. Kollade lite kläder. Käkade på Max med Emil. (Såg inte den där surfittan som tur var).
Sen for jag och mamma till Strömpilen. Gick in på MQ och jag hittade en fett söt klänning som jag köpte. Funderar på att ha den på avslutningen. Om jag nu ska fara.


Som sagt MQ, 499:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0